HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

Szarkedvembe

2009.07.02. 20:37 Mazzzzu

Háttal nem kezdünk mondatot című marha régi poént végig játszása után kezdeném a mai irományt. Hát ha a tegnapi bejegyzésecske jókedvembe született akkor ez abszolút letargiban fog íródni. Ma rádöbbentem, h mekkora tufa vok. Voltunk ma kis családdal kicsikocsiban katasztrófa turistáskodni: ez annyit tesz, h megnéztük az áradó Dunát, sétáltunk egy kcisit, megnéztük a magas Sugót, és eljöttünk a Diamant malom mellett mely bőszen mérgezi a népet. Az Ati barátomnak ezúton is üzenem, h a lyukunkat ( a Dunaparton) elöntötte a Duna szval rájöttem, h mennyire tufa vok. Most abszolút egyedül érzem magam külvilág szempontból, az a baj h szar idő van: nekem a szar idő elveszi a kedvem mindentől, de én sajnos alapból egy otthon ülős tipus vok, de most h ilyen szar idő van, tényleg egyre idegesebb vok, h nem lesz kivel halfőzőre mennem, mármint társasággal, igen tudom nyílván magamnak kell köszönnöm, nem másnak, de tudod -.-, ha még idefele nézel néha napja, pont ezért van nekem blogom, mert nem tudom kinek elmondani élőszóban így   hát leírom ide onlány. Az osztály is eszembe jutott, és szerintem ez is olyan közösség lett, ez rosz, de az a rész ahova asszem tartozom, az nem épp egy össze tartóú rész, vagy össztartó csak nélkülem  mind1 egy a lényeg, h egyedül érzem magam és készpasz

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr706416141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Ati 2009.07.06. 15:33:59

Honnan veszed h olvasom a blogod?:P

Mazu 2009.07.07. 09:33:43

tippetem bazzeg :D, de a tegnapi fájt :(

-.- 2009.07.07. 12:08:50

látom sok a kommentelő és a blogolvasó...

Mazu 2009.07.07. 19:40:17

sosem volt sok egyikből sem :)....
süti beállítások módosítása