HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

2011.09.21. 21:52 Mazzzzu


Kérem szépen, ma írnék, mégpedig a lelkierőről. Mivel nem vagyok olyan aki mindenkit lehülyéz, akár ok nélkül is, ezért előre leszögezem, hogy elismerem, hogy vannak olyanok, kiknek a mindennapi csipcsup ügyeikhez is rengeteg lelkierő kell, de tagadhatatlan, hogy ma a csapból is ez folyik, hogy nekemnincserreerőm, fáradtvagyokhagyjál, stb random nyávogás. Természetesen mind keressük a forrást, ahonnan energiát lehet meríteni és ezzel el is árasztjuk napjaink vezető közösségi portálját, sokak örömére. Ugyanakkor azt még is megkérdezném, hogy tudjuk e NEKEM mennyi erőre van szükségem, hogy türtőztessem magam alkalmanként, hogy jó pofát vágjak a dolgokhoz, időnként? Talán, ha van kettő darab ember aki tudja mire is gondolok. A többieknek azonban elárulnám, hogy itt és most, éppen, nem az embertelen méretű egóm kicsúcsosodásáról van szó. Itt valami egészen más van, valami ami a világot és a világvégét jelenti egyszerre nekem, hiszen örülnöm kéne, mégis a szivem szakad belé. A dolog magában is annyira elképesztő, őrült és dinka(megjegyzem most jutott eszembe a "dinka" szó, sűrűbben fogom használni, mert nagyon tetszik.), hogy csak én tudtam elkezdeni csinálni, befejezni természetesen ezt se fogom, hiszen közbe jött az élet, hogy újabb közhellyel éljek. Szóval, sosem tudhatják meg miről beszélek, az ilyesmi egyenértékű a felségárulással, inkább elhallgatom. Kedvenc együttesem a Slipknot volt hosszú ideig, ma is szeretem a zenéjüket, de valamit még inkább kedvelek, a maszkokat. Nyílván valóan mind maszkot viselünk, a hétköznapokban, de időnként levetjük őket, én nehezen, erős önuralommal vehetem csak le társaságban, alapos körültekintéssel, hiszen figyelnem kell mit mondok vagy teszek. Persze kedves olvasóm, te nyílván tudod miket érzek én és te százszorta nagyobb kínokat álltál ki, de majd ha idehajolsz megsúgom miért van az ami. A helyzet az, hogy más ember kurvára megtörne tíz perc alatt, én hónapok óta bírom, mert istentudja honnan van elég erőm, talán a baráti szeretetből. Nem érdekelnek, sem más emberek bajai, sem az, hogy ez mennyire nem idevaló írás, egyszerűen ki kellett adnom, ha már az én istenverte blogom, akkor kérem használom arra amire akarom, köszönöm a figyelmet.*

 

*ez az írás nem szerezte meg a KMD bizonyítványt.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr916415985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lengyel 2011.09.22. 19:54:22

Ígyvan bassza meg mindenki, meg én is, najó nem azt mondom, h ezt szűrtem le, mert nem, csak sokmindenben igazad, van és respect h ennyire bíród még mindíg tudod, h én pont az a fajta ember vagyok aki képes 5 perc alatt összetörtni, de nyugtat a gondolat h van egy barát aki rég óta bírja és van még mit tanulnom nekemis.

Mazu 2011.09.22. 20:13:51

Kösz kuki, bár nem akartam mindenkit elküldeni, csak a sok világfájdalom között, mutatnék valamit amit tényleg nehéz így csinálni.

lengyel 2011.09.22. 20:37:09

Igazad is van!
süti beállítások módosítása