HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

2013.05.27. 13:28 Mazzzzu

Egy marék barát kell nekem, nem más
emberek, csak olyanok akik törődnek
velem. Az önsajnálat szörnyű gáz, 
mégis ez lengi körbe fejemet.
Létértelem, életcél, viszem e valamire? 
Nehéz válaszok nélkül élnem, 
de ezek egyre gyötörnek
s nem tudom mi lesz velem.
Kit érdekel más, csak az én 
az számít, csak magam lendíthetem
életem előre. Cowboyként 
lovaglom az éjt, 
de előre vezet ez?
Céltalanság,
bizonytalanság
mind kísértenek, tudom mit kéne tenni,
de megteszem?
Kötve hiszem, kellemesebb 
magam sajnáltatni, emészteni.
Lehet tovább lépni? 
Logikus lenne, de 
nem enged, nem tudok kitörni, 
nem is akarok.
Kell ez nekem? 
Egy régi barát, egy régi hely,
elmúltak már ezek,
de nem hagynak az emlékek
visszavágyom oda, de
nem tehetem, tovább lépett
mindenki, én hát miért 
maradjak? 
Nincs senki, nincs miért, mégis 
az idó megszépít,
szeretném újra, mégegszer, de 
lehetetlen, minden változott,
talán máskor másokkal
ehhez is lépni kellene,
oly lehetetlen. Maradok 
egy helyben
és sajnáltatom, magam, 
magammal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr896415963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása