HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

2011.08.28. 19:46 Mazzzzu

Ma nem. Ma nem írok nagy okosságokat, általam irományoknak titulált marhaságokat, ma, nyár vége lévén, összegezném az idei nyarat, így is visszatérve a klásszikus blogolás művészetéhez. Majd lentebb kiderül miért, de Sub bass monster a nyár előadója, nálam, és az ő szavaival tudom legegyszerűbben leírni, mi volt idén a tészta: "Nagy bulik voltak, na meg hát nagy pillanatok, Nagyon nagy húzások és finom kis csajok. "

Szóval, gondolom az elején szokás kezdeni, az időjárástól eltérően, az én nyaram júliusban kezdődött, meglehetősen bajlós előjelek után, ugye a kritikán aluli egyetemi teljesítmény, majd ennek a következményei... Nem egészen emlékszem már, a július elejére, vannakazokagrammok, de monden bizonnyal történtek események a halászléfőzőig, hiszen ugyan, gyűlölöm a szombati napját, azért a vasárnapi Tankcsapda koncerten megtiszteltem a jelenlétemmel Lukácsékat, hiába na egyszer nagy zenekar lesznek. Mi egyéb történt? Ja hát egen, mindenki betöltötte a huszat, képzeljék, még én is, bár a stíluson nem látszik, volt valamikor, de ha megütnek se jut eszembe mikor volt Virágnak születésnapja, mind1 is, a lényeg a vizitelep volt, ja pont halfőző előtt volt, mert a béketér lezárása miatt nem nagyon szívesen indultam el reggel ötkor kocsival, persze színjózanon, szóval elnézést az időrendi borításért, de előbb a születésnap, majd a Tankcsapda. Nem volt egy egyszerű születésnap azért, többé kevésbé jól éreztem magam, KukiLengyelZolikaPapival adtunk a hangulatnak, meg a Subbas kezelésnek, nem első alkalom volt, illetve, de de nem utolsó. Volt osztálytalálkozó is, persze nálunk, hiszen a kiskocsma idén teljes gőzzel működött, nekünk. Jó volt, szerettem azt az osztályt, de zabos, vagyok, hogy nem jött össze mégegyszer, nagyobb keretek között, ja igen színjátszótalálkozó se lett, zab2. Sümegi úr is elmúlt húsz, megkellett ünnepelni azt is, meg persze utánna is adni kellett a Subbasnak, meg a Top Gearnek Lengyel úrral. Aztán ööö nem is tudom mi történt még júliusban, gondolom, más nem így jött az augusztus, mely erőteljes kezdés után egy mély melankóliába taszított, erős volt a kezdés, mert a szvít huszat a kiskocsma is adta nekem, jókis buli volt, míg elseje volt, amint átfordult másodikába elvesztettem a kontrollt, mondjuk volt aki előbb is. Az augusztus innentől kezdve, nem esett kellemesen, bár még két páréjról kell megemlékeznem egy Garázs- és egy Medencés pártiról, meg egy falunapról amiről annyi maradt meg, hogy fájt a szemem két napon keresztül, de ez nem fontos. Medencés pártin lezártunk, valamit amit idén kezdtünk el, hiszen; "a külvilágot minden problémájával kizárják az ajtók". Aztán többeknek következett a SZIN én idén kihagytam, hiszen idén nem érdemeltem szórakozást, de kaptamingyér Sebességmámort ls el is érkeztem egy dologhoz amiről meg akarok emlékezni, nagyon jó társaságba sikerült keverednem a nyáron, persze igazi támaszom a Kuki volt, de egyszerűen hihetetlen ez a purgerbanda, megszinezték a nyaramat.Ja nem hagyhatom ki a rengeteg mennyek mán ki monostorra me összeülünk eleszünk, tpgír meg estébé, estéket. Mivel ez nem KMDs írás ezért kihagyom az ömlengést, a szerelemről, de elkell mondjam, nagyon szeretem a nagy halivúdi végszavakat, szóval ha valaki hullócsillagokat bámulna velem, akkor csak a végén fogom elárulni a lényeget, szóval most ilyen foghíjjasan hagyom abba, köszönök mindent, mindenkinek és a legjobbakat kívánom!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr516415989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lengyel 2011.08.28. 20:00:16

Hát ez szép nyár volt Kuki. Adtam miden napját, a sok rosszat és mégtöbb jót. Adom h támasz voltál mellettem. Sok szart kibírtunk Szabival meg L. Lászlóval meg a kapa :O és hát jah, vége a nyárnak, a csillagok meg ilyenek. Leesnek. Én is sokszor koppantam a nyáron de sokszor volt olyan barom aki este átdöcögött egy dizel családiautóval és megmondta h nyugdíj, na igen ez nyárvolt a javábol.

Mazu 2011.08.28. 20:07:22

Kösz kuki a kommentet, de nem döcög az baszki suhan(cos hehe) :)

pötyi 2011.08.31. 23:15:11

Adom ezt a bejegyzést,olya egyszerű néhol kissé zavaros,nade ez a nyár se volt más Történt mindenféle, de hát ilyen purger bandától ez nemcsoda. Örülök,hogy jóba lettem veled, és Mazuuuuuu szerecc? x)

Mazu 2011.09.01. 09:25:06

Köszönöm szépen! Természetesen háhogyne:) megjegyzem nekem is jól esett ilyet írni néha rávisz a lélek, de tán kisit elhamarkodtam a nyárlezárást :D:D:D:D
süti beállítások módosítása