HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

2011.10.13. 16:28 Mazzzzu


Reménytelen álomképek,
Kik megbolygatjátok lelkemet,
Nem hagytok nyugtot nekem,
Mint hivatlan vendégek,
Úgy törtök mindennapjaimra.

Olyan képet mutattok,
Mire nagyon vágyom,
De nem volt soha,
Már rég túltettem volna magam,
Ha nem zaklatnátok naponta.

Régen talán lehetett volna valami,
Ez talán nem is igaz,
Talán hónapok óta nem is láttam,
Ti most mégis itt vagytok.

Miért kísértetek hát?
A világ legnagyobb fegyverét használva,
Ésszel túl léptem rajta,
De az emlékek, vágyak, álmok, nem hagynak.


KMD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr96415981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása