HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

Réveteg ömlengés

2014.07.09. 17:23 Mazzzzu

Az állomáson várok, Várom a következő vonatot,
Felszállni nem fogok, csak várom, hogy valami legyen.
Ha jön egy újabb hagyom elmenni, csak ne kelljen tennem.

Az előző is.. Majd' elütött! Megállt
és csak várt.
Várta, hogy észre vegyem, hogy rám vár, ideje volna felszállnom rá.
De, nem! én csak öleltem,
Öleltem a peront, el nem engedem.

Elvitt volna szép helyre, normális életbe,
de nem tettem.
Nem volt merszem belevágni.
A vonat persze várt, nem akar ő rosszat, sőt!

Szorosan öleltem, a peron korlátját,
Láttam, hogy a kalauz is int, indulnak már.

Kifut hát nélkülem? Jobb is így, nem kell engem cipelni.
Elindul a vonat, kínosan, szomorkásan, hiába nézek utána,
nem is látom már,
Fel kellett volna szállnom rá.

Várj, ne menj! 
Itt, hagysz engem? 
Hiába minden, az esély el szállt, továbblépett már.


KMD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr756493853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása