HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

Visszaemlékezés

2009.07.16. 10:02 Mazzzzu

Háát volt pár dolog, amit már leírhattam volna, de nem volt erőm hozz, s most pótlom. Szval hááát mikor is, asszem, vasárnap volt a Republic koncert az Ati barátommal, meg Robival, kurvajó volttényleg mocskosul jó volt, nah aztán egy nap pihenő, azt következő napon nyílt kedden a 0ik nappal az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója. Hááát a 0ik nap nem volt túl nagy szám a fellépőket nézgve, szerintem: jó volt persze az ábécédé, de azon kívül nem naon volt számomra élvezhető és az sem túlzottam mert benn volt egy kurva meleg sátorban... mind1, még a lányok örömét is elcsesztem mert h haza tuggyam vinni őket inkább eljöttünk/elhívtam őket/ a iiizzéééé Péterfi Boriről... na mind1... 1. nap az igazi EFOTT nyitány volt tegnap, az igazi jó kis zenekarokkal, Gináékkkal mentem ismét ahogy szerintem mais fogok Kaukázuson kezdtünk, én nem ismerem ezt a zenekart, de mocskosul jó volt ez is, aztán kajáé meg piáé oszt vissza mentünk Ginával Copy Conra, tegnap délelőtt kicsit utóinformálódtam h mien is ez a Copy Con és kurvanagy meglepetésben volt részem Ugyanis nem elég h mocskosul jó volt a ZeneHangárban VörösBikáéknál, vót egy ilyen redbullfájt, és tegnap a Copy Con és a Fish! nyomta, hát mocskosul jó volt, de én úgy voltam vele, h ha már Subscribe-ot beáldozom OMEGÉRT akkor mindent szval fogtam magam áttapostam a tömegen és lélek egyedül megérkeztem OMEGÁRA na mind1 kicsit álltam néztem aztán leültem a fűbe mert kezdett szétszakadni a fejem, de akkor megjelent az Ákos melettem köszöntem neki ő is leült néztük OMEGÁT, aztán már úgy nézett ki h mennek e fele vége a koncertnek erre uccsó 3 szám asszem, PetróleumLámpa, GyöngyhajúLány és RégiCsibészek egyszerűen kurvajó h az ember lmondhatja h látta az OMEGÁT élőben, és valami elképesztő mekkora energia van ezekben az emberekben aztán OMEGA után Roadra nem volt már kedvem tombolni ezért maradtam a szélin ahol meglett Móni de Roadra mire érek oda? há pesze h a visszaháromraVááááááááá kurvajó az a szám ,meg az az Afrikás szám is mocskosul jó volt Épp ezért rakok be eggy Road számot ide Mára én Alvint, Magna Cum Laude-t és egy kis vörösbikásfájtot terveztem... Viszlát mindenkinek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr456416131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása