HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

Valami

2009.06.20. 18:28 Mazzzzu

Találó címet adtam a mai bejegyzésemnek, jajj de nagyon ügyes vok, ugyanis konkrétan fingom sincs h miről, mit írjak, szval csak úgy ami eszembe jut :

Először is boldog évvégét mindenkinek, jajj de jó nem rántottak meg olaszból, jajj de rosz még érettségiznem is kell, aztán ugye a jövőhetem jelen állás szerint kb végig szórakozom, ez azt jelenti, h (ha kedden leérettségizem, akkor) kedd este elmék szegedre moziba, Transformers 2őt nézni, nekem az 1 is má nagyon bejött, oszt szerda este elvileg dunaparti lesz Atival és ha eltudnak jönni akkor a monostoriakkal is http://blogol.hu/pic/icon_razz.gif osztán csütörtök-péntekre bevan tervezve egy sörözés is Ginával, oszt még elvileg szombaton a színjátszókkal is, jajjj de hosszú lesz az a hét és utnna hétfőn vizsgázok városban hl istennek végre, hát nem tom ezidáig úgy nézett ki, h jettám lesz a jogsi mellé, ha vkinek nem tiszta, akkot a 2es golf szedánja irdatlan kocka külsővel, de most elbizonytalanodtam e kérdés ügyiben, oszt felmerült újra a manta lehetősége, tom eléggé sznob gondjaim, vannak azzal kapcs h milyen kocsit fogok hajtani, de hát istenem férfivok =benzin a vérem és gumi az agyam, ergo ez nálam vezető problema, na mind1 szval eleddig nagyon jól telik a nyár, nem a legjobban de az az én hibm, am most jut eszembe h akartam írni egy kis önelemzést, csak nem jutottam el odáig h normálisan meglegyen a téma, vmi olyasmit, h én tipikusan az az ember vok aki keresi a szenvedést a szánalmat, mert ha nincs lehetőségem arra h sajnáljam magama, v pl. sajnltathassam, akkor nem tudom mi a következő lépés és meghalok. Szval egészen jól tellik a nyár az előbb leírtaknak köszönhetően, hisz így bánatossgra hivatkozva ihatom le magam, de hát minden jónak vége lesz egyszer és mert pesszimista vok és a májam és a vesém is gyenge így azt kell h mondjam, h most vmi nagyon frappánsat kéne ideírnom, de ebben az llapotomban nem megy a gondolkodás, még 1 gondolat nemtom -.- megbántottalak vmivel? mert nagyon rég nem kommenteltél felém és csak érdekel na

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr376416157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-.- 2009.06.20. 18:37:18

na csak rájöttél, h azért mégis jó, ha van olyan aki nem csak azt kommenteli, h jujjdejó, meg ígytovább meg ilyesmi. hát ez jó irány, szervezd a nyarad, h ne maradjon időd hülyeségeken gondolkozni!

Mazu 2009.06.20. 18:43:34

na akkor bocs ha beszőltam, és hülyeségeken mindig fogok gondolkodni, de ez így most ennyi progival jó, elég jó, nem tökéletes, de jó

Mazu 2009.06.20. 18:44:19

ja és igenis jók ezek a biztató komik, nagyon köszönöm őket ezűton is

-.- 2009.06.21. 09:38:06

akkor tedd tökéletessé.mert a tied. oké, lehet h jók, de lehet h nem mindenki azt gondja,amit ír.én igen.

Mazu 2009.06.21. 10:43:41

jó ok persze tökéletessé teszem, mind1, de én azért elhihetem, h tényleg örülnek az emberek a blog újra indulásának?

Az ati 2009.06.22. 13:30:16

remélem a heti programban nem a szerda a feketebárány

Mazu 2009.06.22. 20:07:10

hát ha ilyen szar időnk lesz akkor lehet :s

Az ati 2009.06.22. 22:32:09

sajna pedig kedden is mentünk volna de azt már lefújtuk szerdában még reménykedem te meg ne legyé negamazu

negaMazu 2009.06.23. 10:16:41

hát nem tom ilyen szar időbe felejtős lesz az :S
süti beállítások módosítása