HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

2009.08.05. 10:10 Mazzzzu

Napot nép. Mi a hézag?Éljük anyarat? én igen, pihentem egy hetet a Balatonon, szval én úgyérzem jah, most szombaton lesz majd motoros vmi nem tom milesz ha lesz, mind1 gyertek, akkor főzök am meg mindenkit, mondom MINDENKIT szavesen várok, augusztus 16-án a Duna partra 18 szülinapom alkalmából tartandó buli lesz minden, kerresetek elmondom a lényeget, na am meg nem tom elvok gondolkodva, vmio eszembejutott, h lekéne írni, de csak annyi maradt meg bennem, h mindenki, én legalábbis, és én egyenértékű vok mindenkivel, rem nem vok kevesebb, és hát szal mindenki múló örömöket hajszol, nemtomegy fagyi, egy sör, egy cigi, egy gyors numera, és mindig csak ezeket az élvezeteket kajtatjuk és remélem ezt csak addig folytatjuk amíg megnem állípodunk, mert addig csak ezeknek a dolgoknak elvégzésével és az ezekre való emlékezéssel tartjuk fenn magunkat, én legaláábbis..... de az emlékek hasznos dolgok, mert cvannak emlékeim, mikor még boldog voltam, jó volt a család, nem volt gondom semmire, és remélem egyszer ez újra visszatér, hisz akik hisznek a sorsszerűséggbenazok azt mondják, h majd a sors igazságot szolgáltat, igazából rjöttem, h most megint írtam egy teljesen értelmetlen bejegyzést ide, na mind1, a lényeg az, h már megSZÁRADTUNK, MÁR NEM VAGYUNK NEDVESSSSSSZZZSSSEEEEKKK

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr496416117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2009.08.15. 08:20:05

Beindítottad eme bejegyzéseddel filozófikus énem:D most ha fenn lennél msn-en, fosnám nekd a szót...de még biztos alszol...hát álmodj rémeket:D

Mazu 2009.08.15. 11:35:24

nem is aluttam :) mesét néztem :D:D
süti beállítások módosítása