HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

ReFress

2009.11.22. 15:53 Mazzzzu

Hát gondoltam ráfrissítek erre a vacakra, bár nemtom minek, hisz és most jöhetnék a szokásos nyavalygásos senki se olvassa akkó meg minek dumával, de ezen kívül azért, mert úgy sem az lesz amit akarok írni, ezt csak élő szóban lehet elmagyarázni, annak aki egy kicsit is képben van, nem így mindenkinek,de kinem szarja lesz, hisz ez is egy újabb szemét lesz a világnak hálóján:

Undorító. Minden és Mindenki, sajnálom azt aki úgy gondolja, hogy ő nem, mert rosz lesz rájönnie, hogy de.Látjátok full nem ezt akartam írni, valami depressziós picsogós férfiemberhez méltatlan nyávogást akartam alkotni, de nem bírom felfedni önmagam, mégg ennyi blogos idő utánsem, hisz tom h senki nem látja, de mind1.

Picit kiábrándultam az életből. Már elég régóta tom h nem vok valszeg nem is leszek különlegges senki számára, meg amúgysem, de levan szarva. Milyen rég hallottam máár valami jó hírt ami kicsit felvidított volna, már csak a káröröm tartott életben és most, hogy hallom ezeket a  finom híreket arról akiről azt hittem hogy, hhh értitek, voltatok már magatok alatt nem? de . és lesztek is. nem éri meg optimistának lenni, a világ barmai azok akik optimisták, hisz az élet nem ad rá lehetőséget, csak sodródhatsz az árral és megbaszhatod.Az élet, a szülők, a barátok és egyébként a világ csak belédrúgnitud, mást nem, szval ne legyetek optimisták, nem akartok olyanok lenni mint én, egy fiatal, de belül elsorvadó, kívülről és a gondolatai alapján is undorító fiatal, de mondom belülről haldokló, ember 

Ja igen itt is, de minek: Túra a SzegediTudományegyetem nyílt napjára, holnappal kezdődő hét pénteke, fasz tudja hanyadika, nagy autó kis fogyasztás, 3-4 hely  van, bár én se utaznék szívesen azzal aki szarba se vesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr176416103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása