HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

véletlenek

2009.11.23. 16:20 Mazzzzu

...Nincsenek.Semmi sem történik VÉLETLENÜL. Minden akarattal történik,nem felsőbb akaratra, hanem , az én esetemben, azzal akivel történik vlami és nyílván az én akaratomra, lehet hogy nem érthető de most ily formát öltött szavam.

Nem véletlenül érzünk emberek iránt, nem véletlenül ápolunk kapcsolatokat, nem véletlenül nem ápolunk kapcsolatokat, ez vanatkozik rám, de semmit nem csinálunk véletlenül.

Ezenfelül, illetve kívül én nem hiszek a sorsban, nincs olyan, hogy sors, meg lenne írva előra az életem? miután megöregszem majd a sok véletlenre visszaemlékezve sorsnak tekintem majd a velem történteket, de egyébként nincs értelme, ha aszondom megvan írva a sorsod, aszondod h akkor bármit megtehetsz, akkor a válasz az rá, hogy ez a sorsod.

Áhhh bocs h ekkora baromágokat írok, de egyáltalán semmi okos nem jut eszembe, de naon szeretnék valami jót írni, mellyel közelebbb kerülhetek az emberekhez, bár nem tom, csak szeretnék szeretni, de mindig a különcködést keresem, jah meg az igazit hehe

de igazából fingom sincs miről írjak, írjak valamit amitől hű de különlegesnek tűnök, ami tán igaz is a gondolkodásra de mégse,mert leírom, vagy írjak vmi polgárpukkasztót vagy he? namind1 talán agyamra megy az undorítóságom, meg a magny és ilyenek szökkkenek ki fogam kerítésén. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr396416101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2009.11.26. 18:05:43

Ne arra törekedj, h húdeegyedilegyél, hanem, h önmagad, az magába eredeti, de ha a különlegesre hajtasz, tömeggyártmánnyá válsz... most csak oda kell eljutnod, h fel merdd vállalni önmagad, meg h szeresd magad!

Mazu 2009.11.26. 18:25:51

Értem. Köszönöm, de a természetem már csak ilyen, majd egyszer tán valakiért változok, de most nem érzem úgy,hogy kéne :)
süti beállítások módosítása