HTML

Mazu

Friss topikok

  • Lengyel: elvesztettem a fonalat (2011.11.06. 12:42) Éjféli lovag II.
  • Mazu: A névhasonlóság a véletlen műve. (2011.10.31. 11:40) Éjféli lovag
  • Mazu: Igazad van! De miért mondod, baj? Amúgy meg ha már ilyen vagyok miért ne használnám ki? (2011.09.23. 19:57)
  • lengyel: Igazad is van! (2011.09.22. 20:37)
  • lengyel: de ő még az első utáni prototipus, sokat kell még javítgatni, kezd eljegesedni..... és még nem vol... (2011.09.10. 01:19)

Címkék

Bucsúlevél avagy poszthummusz?

2010.12.12. 20:20 Mazzzzu

Helyzet van, Mazi nincs itt elzavartam csak a Monster dolgozik… Elöljáróban kell két dolog miatt elnézést kérnem, több dolog miatt is kéne, de csak kettőt mondok: 1. bocs hogy kiemellek titeket, srácok, de muszáj kiadnom magamból mert csak a 2. az hogy bocs a puhapöcsözésért, nem volt szép dolog azért le puhapöcsűzni másokat mert én az vagyok ez nem volt szép dolog sajnálom. Helyzet az hogy kb.: 22 perce hagytatok itt, hagytatok itt a faszom, csak mindenkinek dolga volt és igazatok is volt, mert 6kor jöttetek és 10kor mentetek szval meg volt az idő amennyi összeüléskor szokott lenni csak úgy érzem nem csinálok valamit jól, valahogy olyan, mert imádlak titeket gyerekek értsétek ahogy akarjátok de ti vagytok a legjobbak és az hogy nem akartam nyomni azt a szart, szifont, az azért volt mert asziszem hogy vannak elveim, de sajnos csak kibic vagyok aztán ennyi. Valahogy olyan volt ma, hogy akár mennyire is hasonlítok a vaterra, akkor még most is csapódna le a dér a jéghideg agancsoskóla üvegen. Sajnálom. Olyan, mintha túl hamar elmentetek volna, ez csak a saját önzőségem, nem a tiétek csak szeretném ha szeretnének, mit tud tenni egy kétméteres kétszázhetven kilós szerencsétlenség maszlag? Szerencsétlenkedik. hát ennyi a kotta szeretnék minnél többet időzni ebben a remek társaságban, de mindenkinek van saját élete, csak nekem nincs sajátom. Az a kotta, hogy életem írásának szántam,de csak ismét fröcsögéses összevisszaság lett. Tudom én, hogy mindenki velem van meg minden de sajnos annyira önző vagyok, hogy képes vagyok ilyet írni,teljesen szarul érzem magam, attól, hogy így elhúztatok aszthiszem, hogy rosszul csinálom, hogy nemjó a tészta de sajnálom mert másra nem futja és megvagyok zuhanva/kivagyokakadva, de a lényeg annyi, hogy attól, hogy puhapöcsvagyok senki más nem az.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazu.blog.hu/api/trackback/id/tr116416023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása